четверг, 14 мая 2020 г.

Белорусский язык, 14 мая

Тэма ўрока: Цяперашні, прошлы, будучы час дзеяслова 
Мэты ўрока:
1. Практыкаваць вучняў у пастаноўцы пытанняў да дзеяслова і вызначэнні яго часу;
2. Замацоўваць правапісныя ўменні;
3. Узбагацiць маўленне вучняў словамі.
Ход урока
I. Арганізацыйны момант
ІІ. Праверка дамашняга задання
– Зачытайце выпісанныя дзеясловы.
III. Арфаграфічная размінка
Сл…вуты   з…п…ветны кут,   
туман  б..лёсы,  водар  ч…сты, 
кусці..а  бэзу ўздо..ж р..кі,
 п..юць с.лоўкі г.л..сіста,
чуфікаю..ь це..ерукі.
А. Дзеружынскі
— Устаўце прапушчаныя літары. Растлумачце свой выбар.
— Назавіце дзеясловы. На якія пытанні яны адказваюць?
— Вызначце аднакаранёвыя словы, працягніце рад роднасных слоў.
— Назавіце галоўныя члены сказа ў апошніх сказах.
IV. Паведамленне тэмы ўрока
— Працягваем вывучаць час дзеяслова і замацуем свае ўменні яго вызначаць.
VІ. Работа над тэмай урока
Паглядзіце відэаўрок


Комментариев нет:

Отправить комментарий