среда, 15 апреля 2020 г.

Задание на четверг 16 апреля


        Прывітанне, мае маленькія гледачы! Сёння мы пачынаем з урока беларускай мовы. Тэма ўрока "Змяненне прыметнікаў па родах". На папярэдніх уроках мы даведаліся, што род бывае мужчынскі, жаночы і ніякі. Прыметнікі мужчынскага роду адказваюць на пытанне які?, жаночага - якая?, ніякага - якое?
Разгледзьце табліцу і запомніце канчаткі прыметнікаў.


Зараз пагуляем у гульні, якія накіраваны для замацавання тэмы ўрока. Націскай тут: http://learningapps.org/watch?v=pj2uowxfn17
http://learningapps.org/watch?v=p6juqm65t16
http://learningapps.org/watch?v=ppjov3swk17
Праца са слоўнікавым словам (запісваем у сшытак)
1.   Злучыце склады так, каб атрымалася слоўнікавае слова.
                         сча  пя  ны
Знайдзіце ў слоўнікавым слове націскны склад, падкрэсліце яго.
2. Знайдзіце і запішыце слова, якое “схавалася” ў слоўнікавым слове: пясчаны ___________
3. Да назоўнікаў з правага слупка падбярыце прыметнікі з левага слупка. Запішыце словазлучэнні, дапісаўшы канчаткі прыметнікаў.
пясчан__   узгорак  
пясочн__   цеста
4. Дапоўніце сказы спалучэннямі слоў, якія падыходзяць па сэнсе.
1) Мама спякла торт з ______________ __________.
2) Падарожнікі выйшлі з лесу на ________________ ______________.
 5. Дапішыце прапушчаную літару ў словы. Да слоўнікавага слова падбярыце і запішыце адпаведны назоўнік. У дужках запішыце пытанні ад назоўнікаў да прыметнікаў. Абазначце канчаткі і род прыметнікаў.
Пя..чаная _____________, пя..чаны ______________, пя..чанае ______________, пя..чаныя _______________.

Словы для даведкі: пустыні, сцежка, край, дно. 

Звярні ўвагу: у прыметнікаў множнага ліку род не вызначаецца!

Разгарніце падручнік на старонцы 85 і пісьмова выканайце практыкаванне 144.
Зрабіце фота і дасылайце.
Паўтарыце, на якія пытанні адказваюць прыметнікі, якія канчаткі маюць прыметнікі.
Дзякуй за добрасумленную працу. Зараз можна адпачыць.

       Сейчас у нас урок математики. Тема нашего урока "Задачи на нахождение четвёртого пропорционального".
Эта тема нам известна, поэтому вначале урока мы повторим "Письменное умножение трёхзначного числа на однозначное". Смотрим видео.



Для закрепления заходим на образовательную платформу Учи.ру и выполняем Задание от учителя № 5.
       
       Внимательно прочитайте задачу.
В задаче известны три числа, а четвёртое число нам надо найти. Запишу условие задачи в таблицу. Помним ОК - общее количество редисок, К1 - количество редисок в одном пучке или на одной тарелке, К - количество пучков или тарелок. Вот что получилось!
Напишу краткую запись, как мы записываем в тетрадь.
I р. - ? шт., по 6 шт. 3 п.
II р. - ? шт., по 9 шт. ? т.
Внимательно смотрим на первую строку и рассуждаем:
1) Сначала я могу узнать, сколько всего редисок купили.  ОК (общее количество) находится умножением. Надо К1 умножить на К.
После этого смотрим на вторую строку:
2) Бабушка разложила столько редисок, сколько всего купили, значит, мне надо найти К (количество). Чтобы найти количество надо ОК разделить на К1.
3) Записываю решение задачи:
1) 6 х 3 = 18 (р.) - купили
2) 18 : 9 = 2 (т.) - понадобилось
6 х 3 : 9 = 2
Ответ: 2 тарелки понадобилось.
Открываем учебник на странице 92 и письменно выполняем №1, на странице 93 письменно выполняем № 2 (внизу). Вам надо решить две задачи на четвёртое пропорциональное.
Делаем фото и высылаем.
Большое спасибо за работу! Пора отдохнуть!

Наконец-то, ОБЖ. Посмотрите, как оказать первую помощь при солнечных и тепловых ударах. Берегите себя! До новых встреч!


Завтра (пятница) у нас будет внеклассное чтение по сказкам Х.К. Андерсена. Будете писать ответы и нажимать кнопку "Отправить". Перед сном почитайте сказки!

Комментариев нет:

Отправить комментарий